don't ever change your mind.

God morgonkvist.  jag har just stigit upp. känner mig som lite halvdisig eller vad det heter. dimmig kanske? JAJA jag måste klottra ner två dikter tills idag så jag tror jag ska passa på att göra det during berakfast. alltså dikter umh jag orkar som inte. kan som inte. men man kan ändå bara få G eller IG. wonderful. OCH igår pluggade jag faktiskt lite hos adam! oherre. men det var för att alla hade läxa att göra och vips så satt vi där. jojo.

När jag kom hem skyndade jag mig att gör lite kvällsfika som jag kunde eta medan jag såg generation fett. Inte för att man blir allt för sugen på att äta när man ser det programmet men. jag blir ärligt talat äcklad hehe fast ändå följer jag typ programmet varje vecka. Igår handlade det mest om feta barn. uäk vad hemskt. kan inte föräldrarna förstå att man inte ger barnet cocacola i nappflaska eller trycker dom med feta friterade saker 24/7. jag blir som lite småirri måste  jag ju erkänna. hursomhelst nu väntar frulle och diktskrivning. pusspusspuss


haha fast jag och nina var också rätt biffiga som kids;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0