don't know why-

Matchen idag gick ändå suvve. vi förlorade men gjorde dom allt lite nervösa där ett tag. Vi trodde verkligen vi skulle få storspö. men ja. vi vann inte men bra gick det och så många poäng efter var vi inte. känns otroligt bra det! Det som känns mindre bra är alla läxor och min kropp. läxorna flödar över och min kropp är allmänt död. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Feels like a förkyldning är pågång=(
Usch vad jag inte gillar att vara sjuk. speciellt inte nu när det snart är lov åde. men vi får la se. jag brukar kunna trolla bort sånt här. hur vet jag inte.
Förövrigt så taggar jag på lagfest så småningom. skulle vara guld, för då skulle vi nog få mer sammanhållning i laget. Just nu är vi som rätt uppdelade, men det blir ändå bättre och bättre efter vare match och träning.
 NU plugggggggggggggg. Hörs senare, puss!





Kommentarer
Postat av: isabelle

:(

2008-10-19 @ 15:46:33
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: ronnie

ni spelade riktigt bra... Lite nybörjarnerver och lite sånt men ni jobba på bra och peppade varandra bra ;) Någon sorts Lag-grej ska vi nog kunna hitta på :)

2008-10-19 @ 17:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0