I have just been waiting.

Skulle ha världens mysigaste kväll med några riktigta favoriter ikväll. men jag kände rent att varken orken eller tiden fanns till. Så det blev pass för min del. enormt tråkigt. Men idag har jag haft kul. eller jag har både haft roligt och varit arg. Arg har jag varit för att vårat lag inte riktigt går ihop och vi gör mängder av misstag och förlorar. Men jag har ändå varit glad, dels för att jag älskar att spela volleyboll men också för att isabelle är en stjärna. hihi spelar ingen roll att vi inte går i samma lag, umgås kan vi då minst sagt göra ändå. ochoj idag kändes det alldeles som vanligt. som det brukar. som jag gillar det!
för att inte glömma är stina också en stjärna, hon kom alltså till mig klockan tio igårkväll, hon var trött och slut men eftersom jag haft en så sämst lördagskväll pallrade hon sig hit och bara lyste upp rummet:)
vilka friends. MEN nu väntar matteboken gissar jag. en snabbkoll iallfall eftersom jag har prov imorgon. känner peppen. Ciao.


för att ni lyser extra starkt.

Kommentarer
Postat av: moa-stina

jag älskar dig and you know it girl ;)

2008-10-06 @ 00:37:34
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0