make you wanna smile.

Min kväll kommer spenderas hemma och det har aldrig kännts skönare. faktiskt. Har köpt en fet godispåse från karamellkungen, en cosmopolitan och sedan ska jag se idol och SATCfilmen. min kväll kommer att bli så himla soft så det inte finns:):):):)  OCH vi ska äta lax idag. mjumma.
hehehe måste bara berätta om världens sötaste flicka på icakvantum. HIHI jag var inne på toan och hörde en ljus liten röst utan för som sa att hon inte kunde hålla sig längre för att hon var så kissnödig. Så då snabbade jag mig och gick ut. När jag kom ut sitter hon just brevid dörren, tittar upp på mig och säger : HEJ oj, gud vad snygg du är. visst är hon mamma? HAHA sådana där smågullungar kan få en på topp.
Ciao.


hehe favoritbebben missu


Kommentarer
Postat av: matilda

oj så söt :]

2008-10-24 @ 21:25:18
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0