Making everything goes round.

Börjar känna huvudvärk komma smygande. men jag peppar ändå järnet för imorgon.
Då gör jag och isabelle staden osäker. minst sagt. SKA köpa:

- halsduk. minst en
- SKOR. behöverbehöverbehöver
- puder.
- vit tshirt.
- vinterjacka. iallfall titta på en
- present till reb och isabelle HEHE fast till isic blir det iofs lite svårt=$
- parteykläder av något slag.
- matteblock. ett måste!
- ÖRONHÄNGEN. tappat alla mina överallt och ingenstans huhu

Idag var jag förresten till skolsköterskan med mitt knä. Har haft så förbenat ont åde så mamma tyckte det skulle vara bra. Hon visst inte alls vad det var, men trodde det var något med nå.............nej jag fattade faktiskt inget. men ska iallfall till REKO. typ sjukgymnaster, som någon vecka här framöver ska ta sig en titt på det.



Kommentarer
Postat av: Nika

Hih, jag går också på REKO för mitt knä (:

Hoppas du får en bra kväll.

2008-10-21 @ 18:47:36
URL: http://nikaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0