Staying alive.

Nu har jag fixat Hannas bloggdesign. Ta en titt. hejhhe.blogg.se. Jaja ikväll tror jag att jag ska försöka hålla mig hemma och läsa flugornas herre. djup suck. skulle ha tagit tag i det tidigare. nu blir det ju panik-läs och så fort jag tar boken i hande känns mina ögonlock tunga som bly.
Idag var jag rätt smart. när jag kom hem där vid halvfyra- fyra tog jag mig en tallrik hallonkräm med flingor och mjölk. Men ojsi så mätt jag blev så middagen fick vänta. Kanske ska jag ta och koka min lilla palt nu. SEEyaaa.




Kommentarer
Postat av: isabelle

Jag älskar dig och saknar dig VARJE dag! Vi säger "a,men då är vi med varandra då" sen blir det inget utav. Det är ju dig jag har allra roligast med, i need you!! vart håller du hus, du ska ju vara här med mig :(

2008-10-12 @ 18:15:17
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: karro

härlig blogg! have a look at mine? :) pussar

2008-10-12 @ 18:21:50
URL: http://fettcp.blogg.se/privat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0