take me back to the paradise cityyyyy

Regnet bara öser ner på taket! regn är egentligen rätt mysigt. bara man inte behöver gå ut i det. eller det kan också vara rätt kul. men mysigt att blir alldeless dyblöt, nejnej. Hursomhelst så ska jag ta och göra en powerpoint presentation på hotell i Indien nu(?) Fråga inte ens. Men när jag sitter och bläddrar i resekataloger vill jag bara utomlands på direkten.




De fyra gånger jag varit utomlands.
1. Första gången jag var utomlands. östersjön runt med världens bästa vän och hennes parents. 2. Turkeyy med la familla. 3. Grekland-med-underbart-klart-vatten. återigen med världens bästa stina och hennes parents. 4. Prag, alone med gräjt friends. 
OCH FLER resor lär det ju bli. Gran canaria i vår peppar jag sönder för.

Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: martajnah

indien = sjukt värt!! =D

2008-10-21 @ 17:21:10
URL: http://martajnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0