thinking 'bout you.

Fybubblan så arg jag varit idag. på mig själv. för att jag inte kan skriva ordentligt. Tänkte sätta mig och göra bort lite av svenskauppgiften vi har, men hur mycket jag en skriver så blir det bara fel. det låter som en treåring skrivit det! ÅH jag blir förbannad. det brukar som komma så lätt men det sa nej today. hoppas bara det blir bättre senare under veckan. annars blir det psykbryt HAHA:(




Nu kom jag just hem från div1s volleybollmatch. Dom vann. grattis. jag samlade bollar hehehehehe. men cicci är som rätt bra så det funkade faktiskt. Tror jag ska ge mig på att försöka skriva ihop några rader om Flugornas herre igen. Kan ändå glädja mig åt att det blir maxmat till middag. Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0