Too luxery for you.

Är på skolan fast vi har slutat, väntar bara på skjuts från pappi. fast det lär ta ett tag. tänkte vara duktig och plugga till kemiprovet. men som jag kunde anat sätter jag mig here istället. Kemiprovet får vänta tills kvällen före dvs torsdag. Man jobbar ändå som bäst under press. eller iallfall jag gör det. Ikväll blir det troligtvis att umgås med några people at adams place. eller jag tror det var där vi skulle vara iallfall:)

idag var det förövrigt pasta bolognes till lunch. herre, sedan när kallar man spagetti och köttfärsås pasta bolognes på skolmatsedel. det låter way to lxyigt. haha eller jag tycker det iallfall. JAJA nu fick jag världens sug efter att ringa stina. åh. måste göras nu, hoppas hon har slutat! Ciao.


Kommentarer
Postat av: moa-stina

you can always call me stumpan :D

2008-10-22 @ 17:51:45
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0