I won't wait but I won't give up.

Ett löfte först och främst. uppdateringen ska bli bättre i veckan. Bara det att jag vill verkligen inte vill slösa tid framför denna när det finns a million roliga things att göra. och tråkiga. men dom sakerna ska uträttas today:
      - skriva labbrapport
            - LÄSA flugornas herre
- städa mitt rum
  - städa tvrummet

KUL....intch. men igår hade jag iallfall också trevligt, precis som i förrgår:) fast det blev en aning lugnare nu. först for jag och amanda till dallas för att möta upp några grabz haha vi cyklade därefter vidare till amanda för att se fotbollen. Sverige-Portugal. 0-0 förövrigt. men hon hade inte kanalen. blev en hel del velande av oss alla. stod typ ute i en timme(?) men tillslut så bestämde sig jag och amanda för att stanna. dels för att vi var lata och inte pallade cykla upp till moröbacke och dels för att amandas littlesister och en kompis var ensamma hemma. Vi spelade kotten alla fyra, åt popcorn och chirre, skrattade och bara som roade oss. faktiskt riktigt mysigt. men efter ett tag fick vi ett antal för många samtal om en DÖball fest. så vi tänkte att vi kanske kunde besöka dom i nån timme. mja. döball fest var det väl inte. men några roliga prickar fanns. Kom hem nångång där vid ett kanske. eller jag vet faktiskt inte, men somnade direkt gjorde jag iallfall. Jaja nu bir det första punkten på listan. Labbrapporten väntar. Ciao.




BIGTIME baby


 


Kommentarer
Postat av: amandaaaaa

BIGTIME BABY<3

2008-10-12 @ 13:57:38
Postat av: ezzet

Amanda ser ut som en kärring på första bilden.

2008-10-12 @ 17:04:12
Postat av: matilda

hahah fyfan vad tjock jag såg ut på bilden, typ ölmage...

2008-10-13 @ 02:06:40
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hjärtat, skicka mig alla bilderna:*

2008-10-13 @ 11:44:59
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0