No use complaining.



HEHU det blev en rätt NICEHHH kvall. Träffade bella och räb på folkparken (eftersom bella stått i the garderåb) busade på lite där utanför ett tag för att sedan fara och hyra film på homenight. När vi hyrt, cyklade vi vidare till jasmines place. Lekte charader hihihihi så roligt. måste verkligen göras oftare. det är verkligen något jag skulle kunna roa mig med dagar och nätter. Jennifer kläckte ut några fin kommnetarer också, "GUD vill ha mig?" "Jag, du, va, vi älskar?". Sedan dog jag av skratt när ´jasmine skulle försöka visa hur en surströmming ser ut. Mjo charader kan få en på brahumör. Filmen vi såg blev, efter några småfighter, den film jag, bella och reb hyrde. Air Bud. bäst. Har ni sett den vet ni vad jag pratar om helt klart. Vi tog några gulliga bilder men dom får ni se imorgon. bjuder på söta bilder från the foodparty i sommras^ istället. Ciao:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0