Tonight was the night of all nights.........NOT

HEJ BLOGGEN. Redan hemma. efter en...uhm ärligt talat rätt misslyckad kväll. fast trevligt folk har jag då åtminstone umgåtts med. Kvällen började med att jag var hur NEGG som helst. jag vte inte varför. ellerjo. det varför att jag inte hade några kläder att sätta på kroppen. JA jag var som lite emo där ett tag. men sedan ringde jag en solstråle  som fick mig på humör och for även till henne med halva min garderob så att hon kunde hjälpa mig att välja kläder. Såklart blev det stressigt gånger hundratjugo, som alltid när jag gör mig klar med Stina. Och mitt i stressen, när vi var sisådär en halvtimme försenade, bestämde vi oss för att byta väskor(?) Bara så typiskt oss så jag blir galen. När vi väl kom till kvartersgården var det packat med folk utanför lokalen. Det var nämligen nån slags ordförande av nå skit som hade ringt polisen osv. Så det var bara att bege sig. ingen aning om vart vi skulle gick vi i riktining mot max. Jag och REB  GRATTISGRATTISGRATTIS vandrade dit med neggtankar och såg ut som nå jävla horor när vi haltade fram i för små och för stor pumps. ville typ döda. men när vi kom fram till max fick vi iallfall värme och såsmåningom köpte jag pommes till reb som typ alla åt av. Blev som ändå rätt bra. ISaabelle  var rätt hel hihi. busfrö och nu är hon inte pigg den lilla gullungen. Sover här next to me. Tror jag kanske ska joina henne snart. eller vet inte. kanske dyker upp nå mer inlägg. Hihi känns som att fingrana glöder ; )


 



SKÅL BRUDAR

Kommentarer
Postat av: rebeccahe!

LOVE U ÄLSKLING:)

2008-10-18 @ 00:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0