With you, I won't regret a thing.

HOHO moringmorin'.
Nu har jag just vaknat upp här hos isabelle,ska fixa till mig, äta lite frukot och sedan träffa Lollo på staden för en fika. Längtar efter en god latte faktikt. Gårkvällen var fylld av skratt. Vi gick och såg High school muical 3. Hihi den var faktiskt riktigt bra, man blev som glad och vi lyckades även få lite vattninga ögon där ett tag. Bion viades i den stora biosalongen, där det rymms nästan 250 människor. Men 250 stycken var vi minsann inte, det var fyra stycken plus jag och bella;) Innan bion började blev salen svart som natten. Måttligt rädda blev vi ja.........började fantisera ihop att vi var instängda osvosv. hjälp. HAHA när bion var slut och dom andra fyra lämnat salen fick vi för oss att dansa som några tokar till muiken där framme vid duken. Mitt i allt dansade kom en biojobbare in. han såg rätt så förvånd ut när han såg oss rocka loss där framme på scen,  sa sedan osäkert "Öhm.......kör på ni!" och halvsprang ut. HAHA kill me.
Annars så har skolkatalogen kommit! Uäk säger jag bara. men jag vet inte, är det någon som blir nöjd med skolkort(?) Jag har då aldrig lyckats bli det.......men jag kanske kan visa det sen ändå.
Nu blir det frukost om min wonderful friend har gjort iordning Pusspusspuss.


Ni får se bilderna när jagkommer hem ikväll! Bjuder på den här SÖTA bilden sålänge......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0