hello thereeeeee



Ikväll blir det att spendra mycket tid i anderstorps gympasal. Ska först träna i två timmar och sedan titta på isabelles träning som är i två timmar. men vad gör man inte för den bruden. Tänkte jag kunde ta med lite läxa dit också som jag kan passa på att göra bort. Efter träningen blir det nog att klämma in sig i solariumet och sedan sover bella here.

Fika idag bestod av te och macka. fick känna mig lite sådär halvnyttig måste jag ju erkänna. På fiket uppdaterade vi mest varann om vad som hänt under de senaste veckorna. Höörni girls vi måste träffas oftare! Hann gå en snabb sväng med bella på stan också, men det blev inte mycket köpt dock. Vindruvor och nötter till ikväll.
Äh nu ska jag fara. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0