I'm still a bit bored, yes.



JAG HAR INGET ATT GÖRA.
hemmakvällar javisst, har läst sönder cosmo medan jag ätit en kladdkakebit och druckit mjölk. Jag har sett idol och jag har lyssnat på mängder av music. Men nu börjar jag bli lite less på hemmakväll(?) JAJA imorgon blir det förhoppningsvis lite mer att göra av livet;)

Slänger in en testgrej bara för att jag inte har något vettigare för mig=)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
har haft jeans och kofta. nu stor tjocktröja strumpbyxor och en knut på huvudet.
Vad använder du just nu för skor: just nu har jag duntofflor
Favoritfärg på kläder: öhm. det varierar minsann.

Senaste person som
Sov i din säng:
 katten har sovit här hela dagen
Du pratade med: mamma och pappa
Du delade en drink med: alltså typ enda riktiga drinkarna var på ålandsbåten. SÅ ålandsgrabbarna eller isabelle kanske(?)
Du gick på bio med: hampus, gustav, arwid och elias, såg tropic thunder:)
Du gick på stan med: det var typ längesedan jag gjorde ett stadsbesök men jag tror det var med amanda
Skällde på dig: hunden utanför ica. hjälp vad arg den var.

Senaste
Låt du hörde:
lyssnar på Rise to the occasion just precis nu.
Film du såg: galenfredag tror jag
Mat du åt: LAX och potatisgratäng
Kram: mammi alldeless nyss
Puss: vetinte
Fest: förra helgen
Känslan: bara lugn
Ilska: idag tror jag. på min syster när jag inte fick duscha DIREKT när jag kom hem. fast det var mest irritation kanske(A)
Resa: på cykel från skolan hem
Glädje: LOV
Dröm: kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer
Boken du läste: flugornas herre HAHA dödamig, men nu är det gjort iallfall
Personen du träffade: KLassen typ(?)
Personen du pratade i telefon med: ma girl LOllo
Personen du fick sms av: mama eller hampus kanske
Gången du åt en 7-eleven korv: jag gillar inte korv
Gången du var utomhus: hehe när jag cyklade home
Gången du sov: imorse till nio
Gången hela din familj åt middag tillsammans: händer rätt ofta, när vi åt middag idag tillexempel
Saken du köpte: godis på kvatum hihi

Om dig
Namn: Anna Viktoria Enmark
Ålder: sextonnnn
Smeknamn: hmm. brukar kallas anna mestadels, ibland ännie men det är bara av amanda och fränkie
Syskon: littlesis Julia
Sysselsättning:  hehe ikväll? dator, idol, cosmo, äta godsaker. I allmänhet är det väl att träna, umgås och även då äta godsaker hihi. 
Bra egenskaper: skrattar till anything
Dåliga egenskaper: LÄTTirri
Linje/klass: S2LD
Hårfärg: Brunt med lite orangeröda nyanser typ(?)
Ögonfärg: Brun/grön
Skostorlek: 36-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0