for every man and woman.

Mitt knä brakar ihop. det högra. Kan knappt gå(?) så det blev ingen volleyboll. Man står ju som alltid med böjda ben i volleyn och slänger sig på knänen gör man också. ville inte röra till det ännu mer så jag tog ett break idag. Men jag kunde inte hålla mig ifrån klättringen. eller ja fyspasset. Klättrade upp några svängar men sedan blev det fys. Mage och armar. nu kan jag knappt lyfta armarna över huvudet. huvva så otränad girlyyyyyy. Ska ta och börja läsa Big mouth and ugly girl nu. Ska vara utläst efter lovet, den är trehundra sidor och den är på engelska. Får väl se var det slutar.


festival 08
hittade ingen passande bild alls men tyckte ändå att
inlägget saknade lite partystämning så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0