Sitting here in the afternoon.

Nej jag gillar som tuesdays ändå. En språkdag. Först spanska, sedan engelska och så svenska. sedan slut på dagen. Stackars dom som hatar språk. hihi då skulle denna dag inte vara favorit. fast ja vi slutar ju iallfall hyfsat tidigt så. På engelskan idag pratade vi om saker som man tycker är fel och mindre fel. som att tillexempel snatta. hur fel är det? och vad har det för betydelse om man tänker på att det finns de som slår sina barn? hmm. fick mig som en liten tankeställare. Iallfall så blev det staden efter school. råballa var jag och amanda. vi gick och satte oss på waynes och drack latte. jag tänkte testa chai latte. men hmm. det var väl som sådär. men JULkänslan var galen. kändes som om jag drack typ tomtar. Amanda drack latte med karamellsmak. det var också lite småspännande. du är hur som helst rätt bra du homieeeeeee hehe




Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHAHAHAHHAHAHA HUR FEL DET ÄR ATT SNATTA ;D?

2008-10-14 @ 17:13:22
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Anna-Kajsa

Väldigt fint bildkollage (stavning?)

;)

2008-10-15 @ 10:08:09
Postat av: amandaaaaa

Du är rätt bra du me faktiskt hunniiie<3<3

2008-10-15 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0