The whole club is looking at this.

Uppdateringen stavas GRYM. Eller inte.
Har iallafall varit i Luleå hela dagen.

Lyssnat på den roliga dialekten.
Ätit.
Shoppat.
Busat.
Haft onte i fötterna.
Och druckit en latte.

Blev en härlig dag! Somande som rätt övertrötta tjejer last night. Och jag kan ju meddela att amandas skratt är..........finnns inga ord(?) jag skrattade mer åt det än åt det som egentligen var roligt. Under dagen har jag köpt en tröja, eller ja, tshirt. och en sjal. Men det var allt.......fast jag blev nöjd med det jag köpte iallafall! Men vi spillde rätt mycket tid på banken. Amandas kort fungerade inte så då gick vi till banken och tog en kölapp. eftersom det var typ tjugo nummer framför oss tänkte vi att vi skulle hinna gå en sväng till skoaffären mittemot. När vi kom tillbaka hade förstå vårt nummer just passerat och det var bara att vänta ytteligare tjugo nummer. När vi sedan fått amandas kort att funger gick vi därifrån i sisådär tio minuter för att sedan komma på att vi lämnat påsarna där. Bara att springa tillbaka. Hursomhelst. en heltrevlig dag:):):)::)):)


HMM piggheten när vi dog av skratt åt de här-



Ikväll ska bella komma hit för sleepover. kommer bli mysmys. Bara det att hon har volleybollmöte till typ nio(?) men efter det kommer hon. Jag ska passa på att ladda hem lite music eftersom jag nu förstått hur piratebay fungerar. CONGRATz till mig.
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: amandaaaaa

HIHIHIHIHIHI!

ingen komentar...



Tack för en trevlig dag gummsan! <3

2008-10-27 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0