Wake me up one september end.

Trötthet. allt jag tror att jag kan känna just nu. Har snoozat i minst en halvtimme. Tur att jag har en liten sovmorgon iallfall, annars skulle jag aldrig ha hunnit. Men börjar man snooza kan man som inte sluta(?) inte jag iallafall. jag vill bara fortsätta och fortsätta. Skola idag då HMM vill bara ha helg igen! Igår råkade jag somna med matteboken i famnen, det tror jag faktiskt aldrig jag riktigt har gjort förr. men nångång måste ju vara det första. jag somnade bara mitt i pluggandet och vaknade sedan kanske en timme efter och kastade ner boken för att somna om ; ) Tror jag sovit lite för lite denna helg kanske. men tack vare det så har jag hunnit med desto mer(?) eller kanske inte. mja. kanske. Men nu måste jag iallfall börja göra mig klar. Ha en bra måndag nu! Ciao.


Kommentarer
Postat av: B

varför uppe typ 7 om vi har sovmorron till 10?? :O:O

2008-10-06 @ 18:36:25
Postat av: rebecca

snyggannaa!!!

2008-10-06 @ 18:48:43
URL: http://melontuggummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0