Do you wanna feel the beat ?

Det blev möblering rent utav. Var typ hundra år sedan mitt rum sist fick sig en omgång men idag small det banne mig. Något pluggande har inte hunnits med dock. Men övningskört har jag gjort. har typ blivit BÄST. Haha eller. men jag körde iallafall i E4an korsningen, stora rondellen, mitt i stadens centrum och allt gick primaballerina, inte en enda krock.

Funderar på träning ikväll. Borde fara eftersom jag inte varit uppe på fjälltopparna hela veckan istället för på träningarna. men samtidigt är jag som så slut och borde sova. Vi får väl se hur det blir. Nej jag tror inte det blir träning ändå(?) Eller va. jag orkar som inte. Men på tisdag. Och justja. Jag ska sluta klättringen(?) Känns som att jag hellre satsar på volleybollen nu i höst. Bara det att jag hållt på med klättring alltid. Men just därför också, jag har som gjort allt, jag har varit runt sverige och klättrat, tävlat här och där, varit på flera läger åde. Men jag ska nog bara ta ett break, se hur det känns och så. Dessutom så ska jag ju ändå leda barn- och ungdomsgrupper i klättring varje måndag så helt utelämnad blir jag inte ; )

Annars så är jag typ the happiest girl in the world eftersom min laptop har börjat fungera igen. så nu sitter jag i sängen, känns så mycket mer soft än vid skrivbordet hehehehhe JAJA vidare mot en skrivuppgift i kommunikation.



Älvsbyn -07

Kommentarer
Postat av: Malin

nej du får inte sluta klättringen :( det kommer inte bli densamma utan dig:(

2008-09-14 @ 16:40:45
Postat av: moa-stina

Asså inet bara LITE du har uppdaterat idag! ta det lugnt kvinna ;)

2008-09-14 @ 22:40:08
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0