Don't run away.


ibland är jag fullt normal.

Tiden rinner iväg. ändå sätter jag mig här, men inte mer än en snabbis. Skolan idag har rullt på finfint. blev ingen orientering på gympan heller så därför hann jag hem och hinner kanske till och med äta(?) Annars blir det att ta med nå smasken på bussen. Igår så mådde jag illa som bara den så jag trodde nästan jag hade blivit magsjuk. men tack och lov mår jag toppen idag och är redo för nya äventyr. Idol igår var bra. jag blev typ förälskad i snyggingen som beatboxade hehe=$ och han som sjöng nån låt med bob dylan. Hoppas dom två kommer långt! Nu ska jag inte sitta här mer.
pussen till er.


Kommentarer
Postat av: Ida

De var verkligen hur bra som helst! Vem blev inte kär i dem? ;)

2008-09-05 @ 16:49:13
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: amandaaaaa

Kört hårt babe! =D <3

2008-09-05 @ 17:03:21
Postat av: josse

Han som beatboxade... usch :S

bob dylan-killen, love love love<3

2008-09-06 @ 19:53:11
Postat av: jannica

hoppas du får en bra kväll , vad har du för planer för kvällen?

2008-09-07 @ 18:38:02
URL: http://blondinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0