Don't stop moving.

Engelskaprovet gick förvånadsvärt lätt och snabbt. men vi får allt se om jag lyckats skriva rätt också. Denna tisdag är min hurtig-tisdag hihi. Först cyklade jag till skolan, sedan till eddahallen för att motionssimma (FRIVILLIGT) i en timme. Därefter var det bara att cykla hem. Mina kropp är död och jag har lärt mig att:

- man får armmuskler nanting av simmning.
- man slipper bli svettig när man simmar.
- amandas hjärna bubblar av konstiga vatten-gympa-övningar.
- håret blir otroligt lent av att ha balsam i bastu.

När jag väl tagit mig hem så drog jag iväg direkt till staden för att möta upp min favorit isabelle. Gick runt och strosade, köpte lite småsaker  och bara umgicks. pratade strunt och en och annan skrattkramp förekom. Finns inget som beskriver hur mycket jag saknar att umgås konstant med den bruden. Typ avesta och åland. bring me back.



Nu har jag ätit pannkaka med blåbärsylt och grädde. MMM måste erkänna att det är en favorit för min del. Men nu ska jag kolla runt lite i bloggvärlden och sedan fortsätter min hurtig-dag. Träning från sex till åtta. Ciao.

Kommentarer
Postat av: amandaaaaa

FROGIIIE!

2008-09-30 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0