Gone people learning from thier selfs.

En lektion hade vi idag. Gudså härligt. Efter lunch blev det stan med amanda. Och jag köpte en vinterjacka! En svart everest, lite längre modell, hur fin som helst. Bara älskar den. Fast den hade ju som sitt pris 899 kronor. Jag som brukar vara den som hellre hittar flera billiga klädesplagg än ett dyrt. Men det kanske är lite svårt vad gäller jackor. Som tur är betalar mamma halva=$ Bara det att jag måste hitta ett par skor nu också, både vanliga nikeskor eller liknade och även några vardagliga klackskor. Får se hur det går, skulle behöva ta mig till typ skopunkten(?) för jag hittar inget på dinsko, wedins eller euro sko iallafall.


Kommentarer
Postat av: julia

du med =)

2008-09-22 @ 18:34:54
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: rebecca

den vinterjackan ja visa på stadium att ja skulle köpa;P haha isf blir det samma vinterjacka för oss i vinter, bara att gilla läget;)

2008-09-22 @ 20:24:45
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0