Hey there.

STår här på anderstorp. Behöver nog inte ha lika bråttom som jag trodde att jag skulle behöva eftersom jag kom hit för en kvart sedan och det är fortfarande en halvtimme kvar(?) Under den här kvarten har jag varit på väg att få ett utbrott på den här datorn. hjälp jag förstår ingenting, skrivbordet är helvrickat. Först hittade jag inte del-knappen, sedan hittade jag inte var man gjorde en nolla och sedan inte hur man klickade radera. TEKNINKGENIET talar. Sedan äter jag en banan, ärligt talat har jag nog inte ätit något äckligare någonsin, den var hård son ett äpple.Om inte hårdare. Visst jag gillar lite omogna bananer, men vad tänkte jag när jag köpte en grön?

hungrig

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du kunde ha plingat så skulle jag kanske ha kunnat underhålla dig en stund:) Vad gjorde du på a-torp?

2008-09-18 @ 18:30:26
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0