I think i'm too tierd to live.

HAHA den här kvällen har bestått rätt mycket av skratt. Mycket tack vare sebbe. haha jag skrev något ( på msn ) om att jag ville sitta mindre vid datorn och typ kolla mindre på tv och då frågade han något i stil med "men varför, ska du typ bli forntidsmänniska eller? =O" HHAHAHHAHAHAHA jag kunde verkligen inte lsuta skratta åt ordet forntidsmänniska. Killme. sedan babbblade han om bilderna jag och stina tog vid det röda skjulet, forntidsbilder tydligen HAHAHAHA ÅH. Jag får magmuskler känner jag. Sedan råkade jag visst verka helt borta när jag gick på att emils pappa kände någon i rollingstones och att de hade en guldplatta hemma(?) Ja det var tydligen något man inte skulle kunna gå på men HEre we go again. lättlurad som få. Men nu ska jag dra täcket över huvudet och sova. GODERNATT.


MÅSTE ju bara bjuda på en forntida Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0