Let's just stay where we are.

Godmorgon säger jag bara. Vilken sovmorgon det blev. Men eftersom jag typ pluggade igårnatt blev det sent haha. Jag åt också de godaste mackorna någonsin. Vasas runda hårtbröd med mariannelundskinka. Jag kan äta hundra stycken tror jag minsann.  Ska ta och göra mig två nu iallafall. Fast först tänkte jag berätta vad dagen går ut på. Att ha tråkigt. Kul. Jag ska städa. Både mitt rum och toaletten. och efter det. ja då blir det plugg. Hoppas ni får en aning roligare dag än mig. 
PUSS



Sökte på städa på google. HEHEHEHEHEHHEE min humor.


Kommentarer
Postat av: julia

städa ur garderoben i samma veva (A)

ja vill ha kläder

2008-09-14 @ 14:58:19
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0