Somebodu want you, somebody need you.

Uppdatering har varit slående måste ju erkännas.............eller inte. Men det är för att hela söndagen varit fylld med annat. Först så sov Lollo här, som vanligt var vi tjocka och bakade kladdkaka hehehe sedan såg vi Lilja 4ever. Typ verkligen jättehemsk. Imorse var Lollo sömntuta och jag pigg så jag hann med både det ena och det andra. Där vid tolv blev det att jag skjutsade hem henne för att sedan hämta upp Stina och hennes underbara kamera. Blev att vi var ute i mer än fyra timmar och knäppte höstbilder. Blev lite pauser som innehöll glupsande av cheesecake också. En söndag på sin topp måste jag säga. Tack brudar och tack för systemkamera.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad fina ni är brudar<3

2008-09-21 @ 18:27:37
URL: http://buymeaticket.blogg.se/
Postat av: Ida

fina bilder! =) systemkamera har nästan blivit en livsnödvändighet för mig ;)

2008-09-21 @ 19:03:23
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0