I know I will get use to it.

Ibland är vi inte på vårt bästa humör. Träningen som varade i tre timmar bestod av två timmars tjurighet från min sida. förlåt. men jag kan inte rå för att jag får inombordligt utbrott när nybörjare ska träna med oss och ta vår tränare???????? Jag vill just nu ( och ännu mer under träning ) bara spränga några vissa små individer i luften. UPS. visade kanske min ilska rätt mycket mot ronnie. fölåt(A) Roligt sista timmen dock när vi fick spela med herrlaget hehe. 

Imorgon är det god mat på skolan iallafall. Tikkamasalagryta. Annars så gör mammsi kvällsfika åt mig nu som jag snart ska glupsa i mig. Och tre lager kläder har jag på mig också. efter moppefärden hem kände jag mig som en levande isbit och drog på mig den ena tröjan efter den andra och långcals hit och dit. Ett rop från mamma ekade just mellan väggarna så nu blir det fika och att skriva uppsats. Hoppas ni haft en mer givande kväll en moi.

Jag vet att vi också varit nybörjare men då var vi det alla, tillsammans, laget.






 

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Ingen fara jag önskar bara att jag hade någon bra lösning... =/ För klart jag vill träna er och jag är ingen nybörjartränare... Det är Pontus gebit :) Men vi ska väl lyckas lösa detta på ett bra sätt hoppas jag... =) Vill juh inte att mina bästa tjejer ska känna att de blir utelämnade...

2008-09-02 @ 22:43:05
Postat av: moa-stina

ronnie får ta lite skit ibland, det klarar han ;)

2008-09-02 @ 23:08:43
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Laget...:'( anna matcher,cuper,skratt osv. Säg inte att de är över!

2008-09-03 @ 07:59:09
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Anna-Kajsa

Tänkte bara. Jag förstår att det känns jobbigt, men det kanske inte finns någon bättre lösning. Det kanske är så att antingen får de spela med er eller inte alls. Och ni vet ju hur kul det är att spela...vill ni verkligen missunna andra det? Om det nu är den enda lösningen. Alla som vill borde väl få chansen att spela eller är det bara privilegiat några få?



Det kanske inte är så kul att komma som nybörjare till en grupp heller. De vill nog bara spela...Är nog inte deras fel att de inte får en egen grupp...Det kanske inte ens är någos fel.

Det är väl bara att göra det bästa av situationen och inte vara så hårda mot dem.

2008-09-04 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0