It was in the end we started thinking about the beginning.

Kan någon svara

på varför man sänder topmodel och idol samma tider och dagar. Åh jag blir tokig, vet verkligen inte vilken av dom jag ska titta på. Dessutom är det paus på båda kanalerna samtidigt. Orkar inte ens med det. Kanske måste börja spela in och det. Och jag förstår inte hur man gör. blir verkligen arg på att jag är så oteknisk så att det inte finns. men ja, det kan iallafall inte bli värre(?) Nu ska jag typ bara softaaaaaa och inte sova hehehehehhe vilket bus. bara för att jag har en fet sovmorron. Fast jag känner mig rätt trött så det kanske lutar mot sängen om bara nån timme. får se hur det blir. kanske slår på en film. Skulle inte skada om jag hade Anna phil-boxen hemma kan jag ju lova. ÅH jag vill verkligen se, får ett väldans sug av att se trailern.



Kommentarer
Postat av: terr

blir också störd på att de är samtidigt :O

2008-09-24 @ 22:20:07
Postat av: Ronnie

Kan fixa avsnitten åt dig om du vill... =P

2008-09-25 @ 00:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0