Hey now, keep it up.

Wao engelskaboken väntar. måste väl ta tag i det snart gissar jag. Efter att ha ätit mig FET på farmors goda kakor och fått höra berättelser från andra världskriget inproppade i öronen av farfar. Bara för söta. Körde förövrigt bil idag då. Gick väl helt okej. inge motorstopp iallafall. Framsteg. Hihi sedan fick jag ett tips från mamma. För att inte bli bakis ska man dricka samarin på kvällen. Just innan man ska sova. hon tycker iallafall att det alltid fungerar, så det tror jag banne mig jag ska prova istället för att dricka tonvis med vatten hehe:) Ja vars var jag? ENgelskaboken ja.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Vätskeersättning funkar oxå. Och för övrigt måste du dricka en del vatten oxå å inte gå å lägga dig allt för snurrig... Vanliga enkla knep :p

2008-09-29 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0