Man måste våga chansa.




Smile and the world will smile back to you´

Den här helgen har bestått i princip bara av Emil. Klagar jag? Inte ens det minsta lilla klagar jag. Är helt slut efter Hemavans sena kvällar och tidiga morgonar så att bara ligga ner gosad med pojken min under täcket och i soffan är mer än underbart. Måste ta tag i skolarbetet dooock, vilket känns desto mindre lockande. Fast jag tror jag skjuter upp det tills imorgon, för ikväll blir det inga sura miner:
•  Premiärgrillning 
•  Ännu en myskväll med Emil
Såndant tackar man väl aldrig nej till!
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0