RUDOLF - JAG VINNER ÖVER DIG !

Ansiktet fullkommligt lyser som en röd lampa. Jag är troligtivs mer röd-lysande än Rudolfs mule! Men förhoppningsvis förvandlas det röda, brännande såsmåningom till gyllenbrun fin färg. ( Ja. Drömma kan man ju alltid ) Idag var vädret lika underbart som igår och systemkamera fick åka med några åk i backen vilket resulterade till apsnygga bilder. Kan inte lägga in några nu men det lär bli bildbomb när jag kommer hem. Det var väldigt isigt i backarna idag dessvärre och jag och Stina var livrädda för att ramla. Någon som vet hur fort man kan köra när man åker snowboard på ett ungefär? Känns iallafall som åtminstone 50 km/h! Ska slänga oss in i bastun på ett tag och ikväll blir det party. Clubkvällen har dock åldergräns 18 vilket kändes mindre trevligt. Jag och Stina smider lite planer nu om hur man ska kunna ta sig in ändå och annars hittar vi väl säkert något ; )


Mulen föreställer då mitt ansikte!

Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0