Stel i lederna både nu och då.

Imorgon går dagen till såhär:

> trampa på min racercykel till Balder
> redovisa mitt arbete om tågluffning ( som jag förövrigt slitit med som attan )
> möta upp Stina och lämna mina saker i hennes skåp
> springa broarna
> ta en sisådär 20 min på suntan
> trampa på min racercykel hem och duscha
> jobba på klättringen
> sova hos Emil

ÅH jag gillar att ha dagen planerad. Blir som mer peppad då : )
Nu väntar iallfall sängen för min del ! 
Måste dock strecha i mängder först, fyspasset med klättringen ikväll var inte lugnt! 


det är såhär det ska se ut' ; )

 


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Hahah och vem e fotografen? Jag KANSKE ;) hihi

2009-04-28 @ 23:49:46
Postat av: isa

va med på valborgs tråkmåns

2009-04-29 @ 00:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0