TUMMEN UPP FÖR LOV.

 

Det är lov och min lediga tid spenderar jag inte här i första taget! Har redan hunnit med dittan och dattan och snart reser jag ibäg till på köptet. Uppdateringen kommer ligga på noll skulle jag gissa.


•         Gårkvällen spenderades här med Emil, Ludde, Thomas, Petter och Amanda. Helkul kväll med allt från spindelfobi till 'med vilda gester'. Blev en hel del skratt och värmeslag.

•         Nu idag spenderade jag, Emil och lillasyter hela dagen på Piet äventyrsbad. Faktiskt riktigt roligt att leka tjuv och polis, bubbla bubbelpool, sola solarium och äta glass. Helt klart finemang.

•         Nu ikväll spenderas min tid med Emil. Vi ska beställa pizza, fara till karra och köpa gott-godis, se Robinson och kramas : ) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0