FESTAR DU SÅ FESTAR JAG.

På onsdag kom vi inte i säng fören vid tretiden, så snabbt upp i backen var inte på schemat! Vi försökte ta oss in till clubkvällen då, trots 18-årsgränsen och inga problemos för två snygga brudar som oss ; ).....nästan. Efter ungefär en kvart blev vi utsländga eftersom vi 'inte hade med oss leg' ( Nej, vi kom inte ens på något lite mer orginellt att säga ). Men det hindrade oss inte. Vi smög in på toan istället och när vi gick ut från toan var hon som slängde ut oss puttsväck! Så vi stannade kvar där i nån timme tills hon kom tillbaka. Vi hann åtminstone vara där ett tag och dansa och träffa folk. Utanför hängde vi också ett tag fast blev less och gick till hotelletslobby och festade färdigt ; )


På torsdagmorgon var det två flickor med stora påsar under ögonen som inte var allt för peppade på att stiga upp och fara ut i backen. Kämpar som de är krigade de sig upp ändå! Vid tretiden gick bilen för hemfärd och direkt jag kom hem for jag vidare till Emil. Hade ju saknat han så mycket att jag nästan sprack. En timme längre och jag hade spruckit så mamma och pappa hade inget annat val än att skjutsa dit mig! Nu ligger lillgubben i min säng och tar en liten powernap. Varför tar alla människor powernaps utom jag? Ska gå och krypa ner med honom nu ändå : )

Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0