VI DRAR TILL FJÄLLEN

HEMAVAN ♥ HEMAVAN ♥ HEMAVAN





Fyra dagar kvar sedan bär det av. Jag och Stina på högfjällshotellet i ett eget hotellrum. Det här kommer bli awesome. Jag och Stina hade ett litet telefonsamtal igår och kom underfund med att vi inte pratat, pratat, på lääänge. Inget avslöjade vi i telefonen heller eftersom vi nu kommer ha en biljard saker att berätta om därborta.
Det är förövrigt det 8:e året jag följer Stina och hennes föräldrar till fjällen. De 8:e året!!!!!!!! Förstår ni hur många gånger det är? Hur många som helst och alltid har det vara lika roligt. Funderar dock om inte det här året kommer bli det allra bästa? Går våra små planer i verket så blir det nog så : )
Det som kommer vara jobbigt är att vara borta fem dagar från Emil. Oboy vad han kommer vara saknad, men vi får gosa extra när jag kommer hem helt enkelt.


 


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Haha våra planer i verket, haha bra skrivet ;)

Vi kommer ha grymt kul :) puss

2009-04-08 @ 19:03:14
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0