Bara att ta i med hårdhandskarna.

Jag har typ fått jobb på Vegas !!!!!!!!!!!!!!!! Hur bra? 
Nu kanske jag kan tjäna mig en kosing extra så jag slipper gå pank från mitten av varje månad. Jag var iallafall där och provjobbade igår, från fem till elva. Det gick galant, fick ta emot kunder, servera, diska och så vidare. Funkade faktiskt helt okej och innan jag for hem frågade de om jag kunde komma och jobba fredagkväll. Bara att tacka och ta emot, även fast jag egentligen ska på fest med isabelle. Skulle bara jobba till nio, så borde kanske hinna med både och : ) : )
Jag och isabelle skulle påfest lördag egentligen, men inget mig emot att det blir på fredag, jag taggar redan för Robison med Emil haha ; )



Solen skiner.
Livet leker.

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

kanske?

2009-04-01 @ 17:27:10
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0