IF YOU TRULY WANT IT YOU CAN DO IT, BUT WHAT IF YOU DON'T KNOW?


Jag har överlevt
första dagen utan problem (förutom hungernöd) och det känns väl egentligen bara bra att fara dit imorgon också. Men att Emil inte är på skolan känns t-o-m-t och nu är det säkert dessutom - mitt schema är spårat uselt!

Förövrigt är det första volleybollträningen ikväll på jag vet inte hur länge...6 månder (?), ja där i krokarna iallafall. Så bra kommer det knappast gå men lite sitter möjlitivis i? Blir väl kanske mer säker på om jag ska börjaom eller inte, för just nu är jag som bara en mängd förvirrad.


kan det bara bli denna känsla om och om igen?

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Helt klart en av de roligaste Volleyresorna :)

2009-08-20 @ 17:42:04
Postat av: Anonym

gött var det och ag skulle typ göra ALLT för att fara tillbaka till just DÅÅÅÅÅÅÅ

2009-08-21 @ 01:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0