ETT TVÅ TRE

1. Julkalendern i år är inte riktigt i min smak med Supersötasilversara och Stålhenrik - NEJ. Det blir att se gamla godingar för att få upp julkänslan, julkalendrar med Pelle Svanslös, Sune eller på Greveholm är mer i min stil och allihopa ska ses innan den 24:e!!!
2. Det må vara kallt ute; näsan liknar Rudolfs (kinderna likaså), fingrarna blir som stela pinner och fossingarna som isklumpar men jag GILLAR det. På riktigt, det är helt underbart mycket skönare med snö på marken och frisk (och ja, kall) luft istället för ruggiga och regniga dagar mörkare än de svartaste nätterna!!!
3. Jag fyller snart 18 och jag LÄNGTAR så det bara sjunger om det. Alla planerar att gå ut nu; i helgen, luciahelgen, annandagen u name it. MEN NU är det bara 2 månader kvar förfan!!!!

IKVÄLL: UMGÄNGE MED BULLEN NEDAN.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0