Top that with your lame parties.











Jag var ett lejon som Liv satt i fänglse.
Vi spelade Wii sport och Wii fit.
Jag drack låtsas-te ur en röd mugg och isa ur en blå.
Jag har kommit på att jag och isabelle inte så tekniska.
Liv målade finfint.
Det gjorde även jag och isabelle.
Petter och Emil kom och såg tre filmer med oss.
Liv somnade i soffan.
Vi åt godis och nachos i mängder.

Det var vad kvällen hade att erbjuda på ett ungefär. Riktigt mysigt och roligt. Liv är banne mig den gulligaste ungen någonsin och när vi kommer var hon helt vild. Skulle visa oss varenda liten partikel i hennes rum och visa hur snabb hon var och hejfaderullan ;-) Åh småbarn är då för söta. Speciellt om dom heter Liv skule jag tro :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0