Cannot force it to be there.

Jag kämpar med svenska uppsatsen för tillfället. Och det har jag gjort nu i två timmar(?) nästan tre till och med. Och ändå har jag kommit nowhere...........................Jag skriver-suddar-skriver-stryker över-skriver igen-suddar igen. Får inte orden att falla på rätt plats och det känns åt pipsvängen. Ska spendera hela helgen i Lollos stuga ( som förövrigt kommer bli bäst ), ikväll ska isabelle sova över här (som också kommer  bli bäst ) och på måndag ska uppsatsen in. Finns det en möjlighet att jag hinner? Tveksamt.

Ska ge svenskan ett sista försök. Kommer jag inga vart ger det ju faktiskt inget att ens försöka. Då kan jag ju ägna mig åt roligare saker. Snart kommer Isabelle också :-) :-) :-) 



Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0