If you promise to stay.

JIPPI min dator har fått virus. Eller den är iallafall helpucko och stänger av sig själv och stannar heeeela tiden. Irritarande? Ja. Nu sitter jag och halvpluggar engelska, har prov imorgon. Det som lyser upp är att jag ska till Emil efter maten och övernatta där :-) :-) :-) :-) Fast en del engelska även då. Usch.

Idag fick vi veta att vi bara kommer att ha turism en dag i veckan. Det betyder sovmorgon på onsdag till tio över tolv och ändå slutar vi klockan tjugo i två. Kändes ungefär skönast i världen. Vi ska välja nya individuella val och valbara kurser nu också. Turism är mitt individuella nu och det är jag som nöjd med. Men jag har inte den blekaste vad jag ska välja till trean och vi ska välja fem olika ämnen! Något med idrott vill jag ha, eftersom jag annars inte har någon idrott alls på schemat. Men sedan har jag ingen aning. Måste kanske ta och titta igenom vilka kurser som verkar roliga och behövliga (säger man så?). Hur som helst, ska ta en titt på det.

Ska ta och koncentrera mig lite på engelskan nu.
Pusspusspuss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0