She ain't gonna rest.



Det blir girlparty i Linns lägenhet ikväll hehe ;-) Mesta dels massa kända ansikten som isa, sanna, lisa, linn och ja vette tusan. Jag är iallafall taggad. Skolan idag var inte speciellt tuff heller och nu sitter jag och äter Kspecial med mjölk. Inte dålig fredag det här. Kommer bli en riktigt bra helg överhuvudtaget skulle jag tro. Imorgon mys med emil, det vill säga bäst. Och på söndag ska jag umgås med camilla! Bra helg det här. Jag tycker egentligen inte det gör så mycket att jag är uppbokad eftersom det är ju bara roliga saker som står på schemat :-)
Ska ta och glupska i mig flingorna nu innan dom blir sådär äckligt mjuka. Då vet ni ;-)
 Pusspusspuss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0