Count on me what so ever.

Jag hade tänkte göra ett 2008-inlägg. Bara massor av bilder från året och så. Men det kändes så förgrymat drygt att sitta och ladda upp bilder hela kvällen, så det blev inget sådant inte. Men jag måste helt ärligt säga att 2008 varit det bästa året någonsin. Inget skämt. Jag har hunnit med så mycket känns det som. Hoppas banne mig 2009 blir minst lika bra:-)
Ikväll har jag och julia haft en systerkväll. Funkar likadant som tjejkväll skulle jag säga haha. Kladdkaka. Godis. Film. Prat. Icy tower. Nu ska jag nog dra täcket över huvudet ett tag haha. Börja känna mig lite småtrött.




Godernatt.




 


Kommentarer
Postat av: rebeccahe

du är fin i min kofta bryyyden;)

2009-01-02 @ 00:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0