a little list :-)

Jag har insett att jag är beroende av Kspecial med mjölk
Jag lyssnar på musik. Det mesta funkar :-)
Jag pratar med Stina i telefon just nu.
Jag tycker om mina vänner.
Min bästa vän är bättre än din.
Min första kyss var inte så värst bra tror jag.
Jag avskyr nybörjare i volleyn hehehe ups ;-)
Kärleken är hur mysig som helst
Jag gillar emil :-)
Jag kommer aldrig att glömma alla resor.
Jag är hemligt förälskad i godis. Eller det kanske inte är så hemligt.
Sist jag grät såg jag "A walk to remeber"
När jag är glad är jag lycklig och ler mest hela tiden.
När jag vaknar på morgonen somnar jag helst om.
Innan jag går och lägger mig borstar jag tänderna.
Just nu tänker jag på volleybollen, för det är det jag och stina pratar om hihi
Idag har jag sovit länge och gått i skola.
Inatt sov jag med emil :-)
Imorgon slutar jag tidigt, går jag på staden och partajar.
Jag vill verkligen inte att det ska vara vinter.
Jag undrar vad som jag händer efter döden. hehehe klyschigt dära ;-)


Kommentarer
Postat av: .E.

jag håller med... vad händer efter döden. undra vad man gör, om det är som att inte finnas. eller om det finns "själar" som vissa tror. eller man kanske föds igen.

iallafall din blogg är jättefin! ska fortsätta läsa den. pusspusspuss/e

2009-01-31 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0