Just get it together.

Mitt absoluta favoritspel måste vara med vilda gester. Men stämningen här i huset nu haha ;-) Jag och pappa på ett lag mot julia och mamma på ett annat. Vi är som så bra vinnare och bra förlorare här i denna familj osvosv. Mamma och julia surar nu medan jag och pappa hoppar omkring och dansar typ. Så det ska vara gissar jag. Skulle egentligen vara med isabelle tonight, men det blev inte riktigt så ;-) Ibland är vi så fruktansvärt fåniga så att jag inte orkar med oss. Loveu hun.
Idag så har jag inte gjort nästan någonting. Jag och emil låg och drog oss tills 2tiden nångång. Skönt. Imorgon blir det däremot upp rätt tidigt eftersom vi har volleybollcup. Har inte tränat på typ två veckor så jag hoppas att jag vilat mig i form. Annars lår det ju gå sisådär skitdåligt.


winners ;-)


Kommentarer
Postat av: ezz

Haha, är det från far din vinnarinstinkt kommer ifrån ? ; )

2009-01-03 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0