Stay right here

OHHHHHH NY HEADER PÅ PLATS. Trodde ni väl aldrig ;-) Är inte speciellt nöjd med den men, en enkel en fick det bli för jag har varken ork eller fantasi som sagt. Haha kreativt anna.
Igår var jag med emil och det var 'morden i midsumer', godis och mys på schemat :-) Morden i midsumer är faktiskt rikigt bra. Och spännande av bara tusan. Som rätt lagomt, Beck tillexempel är ju för hemskt. Det får man ju banne mig bara mardrömmar av ;-)
Ikväll så blir det mest troligt träning och sedan måste jag planera vad jag ska säga på redovisningen imorgon. Egentligen skulle jag umgås med Camilla men det hinns inte riktigt klämmas in så det blir nästa vecka. Nu väntar middag.
Pusspusspuss.


17 år på tisdag. I övermorgon alltså!!!!! ;-)



Kommentarer
Postat av: julia

headern blev ju bra =)

aahhh vf måste du fylla år nu? jag har ju inga money ;)

2009-01-26 @ 07:19:43
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: elinnn

jättesöt header :E

2009-01-26 @ 17:10:03
URL: http://pellie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Headern var ju jättefin! :D

2009-01-26 @ 18:19:23
Postat av: Anonym

snygg header!

2009-01-27 @ 15:08:38
Postat av: Josefine

Headern ser ut som ljonnson.blogg.se

2009-02-02 @ 14:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0