It is you I am thinking of.

Sicka gulliga kommentarer jag fått :-) Tack till alla gratulerare!
Igår var en toppendag, riktigt roligt och mysigt. Filmen Benjamin Buttons otroliga liv var bra, bättre än jag trodde. Visst den var kanske lite lång och lite småseg i mitten. Men då livade emil upp stämningen rätt rejält och när jag väl börjar skratta är det ganska svårt att sluta ;-) Men iallafall, filmen var då bra och lite sorlig på köpet. Se den!
Fick ett kamerastativ igår av mamma och pappa också. Kommer troligtvis användas flitigt i sommar! Av emil fick jag en skitsnygg tröja och en blomma :-) Jag gillar att fylla år minsann ;-) Nu ska jag plugga spanish tills emil kommer. Prov imorgon. Hurra.


tröjan av emil :-)

Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: amandaaaaa

åhåå vad är de jag ser, är de inte spegelminen som har fastnat på bild kanske...? ;):D

2009-01-28 @ 21:07:32
Postat av: Moa-Stina

SKITFIN TRÖJA! nu fattar jag ju vilken du mena;) hahah ÅH vill ha! (A)

2009-01-28 @ 22:04:49
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin bild!=)

2009-02-04 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0