Can't ignore that feeling.

Uppdatering tjohej!
Tiden har inte räckt till riktigt. Eller det har den nog, mina fingrar är bara lite för lata tror jag ;-) Resten av kroppen är också rätt slö men humöret måste jag säga är på topp ändå :-) Fast det jag önskar ungefär mest i världen just nu är sommartid. Är sinnes less på det här mörkret och den här kylan. Någon som håller med? Tacka vet jag när man kan gå ut i linne och shorts, tunika och bikini istället för att måste dra på femton lager kläder så fort man öppnar dörren!



Annars så älskar jag fredagar. I allmänhet för det betyder ju helg men också på vårt schema. Vi slutar tjugo över tolv imorgon! Hur bäst? Blir nog staden ett tag på dagen sedan på kvällen blir det nog party med isabelle, sanna och det kompaniet höhö. Kan ju omöjligt gå fel ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0