DAG 2: ÅLANDSBÅTEN♥


galet taggade mostrar!

galet taggade småsystrar!
 
galet taggade brudar!

När vi kom in i båten blev det himla massa flaschbacks och nostalgi. Och jag vet inte med ord hur jag kan beskriva hur kul det är! För att sammanfatta kan jag säga att det är bland det bästa jag gjort i mitt liv, både i år och förra året. 

Vi började med att käka världens största middags- och efterättsbuffé,
sedan var det bara ett grymt kul race hela kvällen med dans, sång, massor av nya galet trevliga människor, karoke och allt som där hör till!
Bland det roligaste var, förstås att dansa och det men också att jag och isabelle hade catfight (ja, vi slogs och kallade varann hora), humöret var helt enkelt på topp!
Kissa på Åland får vi inte glömma, snart en tradition(?) 
Efterfesten höll på ändå in på morgonkvisten och jag klunkade vatten som aldrig förr, kan jag erkänna!
På Ålandsbåten vet man varför man lever!





















bara en hundradel av blderna,
 men nu storknar jag så less jag är på att lägga in dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0